Search icon

Pogosta vprašanja

1. Ali je izdelek na zalogi v trgovini, če pridem mimo čez kakšno uro?

Če je izdelek na zalogi v trgovini, je označeno pri vsakem izdelku. Če je na voljo le v spletni prodaji, nas, prosim, pokličite, da se organiziramo in izdelek za vas kar najhitreje dostavimo v trgovino.

Poznamo ta občutek, ko ti je nekaj res všeč, potem pa tega ni na zalogi. Kdaj bo izdelek spet na policah, boste najhitreje izvedeli tako, da nas pokličete. Potrudili se bomo, da bo za vas kar najhitreje spet na voljo.

Nekateri izdelki so na voljo le v spletni prodaji, ker se police v naši trgovini že šibijo. Vedno pa se lahko ob nakupu izdelka na spletu odločite za osebni prevzem v naši trgovini.

Res so lepi, hvala. Darilne pakete zavijemo in pripravljamo posebej za spletno trgovino. Če želite takšen paket dobiti v trgovini, nas, prosim, pokličite in vam ga predhodno pripravimo za osebni prevzem. Tako ne boste čakali na blagajni, mi pa ne bomo živčni pri iskanju pravšnje škatle.

Strošek dostave je odvisen od teže izdelka. Do 2 kg znaša 3,80 evra (za pošiljke po Sloveniji).

Naše pakete hitro in zanesljivo dostavlja kurirska služba DPD. Na vašo željo lahko izjemoma pošljemo tudi prek Pošte Slovenije, a žal ne z odkupnino.

 

Vedno damo vse od sebe, da pakete odpošljemo čim prej, če le gre in ni prevelike gneče. Ko se vam res zelo mudi, nas, prosim, pokličite in bomo videli, kaj lahko storimo. T: 01 232 17 43

 

Seveda, to zelo radi počnemo. V postopku nakupa pod naslov za dostavo vpišite naslov te srečne osebe, lepe misli pa zapišite v okvirček za posvetilo.

Da je res od srca, posvetilo vedno napišemo na roko.

Seveda. K izdelku, ki ga vračate, dodajte izpolnjen obrazec za vračilo (link do obrazca), nato izdelek pošljete (strošek pošiljanja krijete vi) ali osebno dostavite (brezplačno) v našo trgovino, mi pa bomo uredili vračilo kupnine.

Naslov za vračilo:
Trgovina IKA
Ciril-Metodov trg 13 
1000 Ljubljana

Kaj je dobro vedeti? Vračila veljajo za izdelke, ki jih vrnete v roku 14 dni od datuma prevzema. Izdelek in njegova embalaža morata biti nepoškodovana. Vračila ni mogoče uveljaviti za personaliziran izdelek ali takšen, ki mu je potekel rok uporabe. 

Več o vračilih si lahko preberete v pogojih poslovanja.

Uh, res nam je žal, da je prišlo do tega. Pa tako skrbno jih pakiramo. Brez skrbi, čim hitreje in na naše stroške vam bomo poslali novi izdelek. 

Prosimo vas le, da nam pošljete fotografije izdelka in zunanje embalaže, da lahko uveljavimo škodo pri kurirski službi.

 

V spletni trgovini IKA omogočamo štiri načine plačila:

  • plačilo s plačilnimi karticami Mastercard, Maestro, Visa, UnionPay, American Express in Diners;
  • plačilo s PayPalom;
  • plačilo po povzetju (dodatno obračunamo še strošek storitve, ki je 1,22 evra);
  • plačilo z bančnim nakazilom.

 

V naši trgovini v Ljubljani pa lahko opravite svoj nakup:

  •  z gotovino ali
  • s plačilnimi karticami Mastercard, Maestro, Visa, UnionPay in Diners.

Žal v spletni trgovini ne morete izbrati plačila, ki bi ga opravili v naši trgovini. Lahko pa seveda izberete osebni prevzem in paketek dvignete pri nas na Ciril-Metodovem trgu 13 v Ljubljani. Tam si lahko izdelek ogledate tudi v živo in z nami pokramljate. Odprti smo vsak dan.

Da, če izdelek personaliziramo, se dobavni rok podaljša za toliko dni, kolikor jih je zapisanih ob izdelku v polju o personalizaciji.

Žal nam je, da izdelek ni izpolnil vaših pričakovanj, a personaliziranega izdelka ne morete vrniti. Ta je bil skrbno izdelan samo za vas.

Je prišlo do napake z naše strani? Preberite vse o postopku reklamacije. (link)

E: shop@trgovinaika.com

Seveda, naj si sami izberejo, kar si želijo. Darilni bon lahko kupite v poljubni vrednosti.

Žal ne. To je druga IKA, tehnična trgovina. Imamo pa res najboljši izbor sodobnih slovenskih izdelkov.